09.10.2024

Polacy bez kompleksów wchodzą na amerykański rynek. Potrzebne CPK, porty, połączenia

- Niektóre kraje inwestują ogromne środki w promocję na rynku amerykańskim. Statystyki wskazują, że w USA żyje około 10 milionów osób polskiego pochodzenia, co samo w sobie tworzy atrakcyjny rynek dla polskich produktów, usług i biznesu. Dlatego kluczowe powinno być skoncentrowanie się na regularnej, intensywnej i profesjonalnej promocji – mówi Andrzej Bułka, Fracht FWO Polska.

– Dysponujemy dziś wieloma świetnymi produktami, ale w wielu branżach w Stanach Zjednoczonych pozostają one mało rozpoznawalne. Amerykanie znają polskie okna marki FAKRO oraz wiele innych polskich produktów. Pierwszy krok został zrobiony, teraz kluczowe jest wzmocnienie promocji naszych firm. A także musimy zwrócić uwagę na wszelkiego rodzaju usprawnienia, takie jak chociażby wąskie gardła w logistyce. Powinniśmy lobbować za tym, żeby ruszyło bezpośrednie połączenie kontenerowe z polskich portów na wschodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych – zaznacza gość Układu Otwartego.

Całość rozmowy na YouTube oraz platformach podcastowych.

Dołącz do grona Patronów Układu otwartego w serwisie Patronite.pl.