AI
18.03.2024

Ewolucja AI oczami marketingowca. Jak sztuczna inteligencja wpływa na marketing?

- Zamiast jednego przekazu, który trafia do miliardów ludzi, będziemy mieć miliard indywidualnych przekazów, dostosowanych do każdego człowieka. Hiperpersonalizacja stanowi jedną z największych mocy wynikających z wykorzystywania potężnych modeli językowych w marketingu – mówi Robert Wójcik, doradca AI, strateg innowacji marketingowych.

– Teraz jeśli szybko potrzebujesz kupić dobre słuchawki możesz skorzystać z wtyczek firm od płatności i dzięki nim nie musisz na przykład przeglądać wielu różnych serwisów z ofertami. Wtyczka zczyta cały internet i zaproponuje ci słuchawki w tej cenie, którą chcesz wydać i w takiej jakości jakiej potrzebujesz. W efekcie marketing przesuwa się od personalizacji do turbopersonalizacji – twierdzi.

Całość rozmowy na kanale oraz platformach podcastowych.

Dołącz do grona Patronów Układu otwartego w serwisie Patronite.pl.